Pop-ups: do’s en don’ts
Veel marketeers hebben een haat-liefdeverhouding met het gebruik van pop-ups op hun website. De één beschrijft ze als een geschenk...
Read MoreVeel marketeers hebben een haat-liefdeverhouding met het gebruik van pop-ups op hun website. De één beschrijft ze als een geschenk...
Read MoreJe kon er vorig jaar al veel over lezen, maar sinds 15 februari is de lancering van de Google Chrome...
Read MoreContent depth geeft aan hoe goed en diepgaand een topic besproken wordt op een pagina, en hoeveel verschillende delen van...
Read MoreDat consumenten graag kopen van bedrijven die een persoonlijke aanpak hanteren, is intussen geen geheim meer. Zo gaf een onderzoek...
Read MoreWanneer je op ontdekkingstocht gaat naar de meest vermelde topics in SEO-land, dan neemt het algoritme van Google zonder twijfel...
Read MoreSta je lager in de zoekresultaten en weet je niet waarom? Misschien is je verkeer ook gedaald, of heeft maar...
Read MoreIn juli komt er een nieuwe versie van Google Chrome uit: Chrome 68. Vanaf dan zal niet alleen de Speed...
Read MoreSinds afgelopen zomer is ‘Google Questions and Answers’ beschikbaar, een feature die het voor consumenten mogelijk maakt om rechtstreeks via...
Read MoreEmoji advertising is de laatste jaren sterk toegenomen. Niet alleen op Messenger, Facebook en WhatsApp zie je de herkenbare symbolen,...
Read MoreMet een blog kan je mensen op een effectieve, betaalbare manier naar je website brengen. Je blog kan veel gelezen...
Read MoreGoogle kondigde recent aan dat vanaf juli 2018 de sitespeed bij een mobiele zoekopdracht zal meetellen in de ranking. Voor...
Read More