Not all keywords are created equal
Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden dan alleen search-based advertising, denk bijvoorbeeld aan YouTube en Display, maar op basis van...
Read MoreEr zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden dan alleen search-based advertising, denk bijvoorbeeld aan YouTube en Display, maar op basis van...
Read MoreAls marketeer kun je ontzettend veel te weten komen over (potentiële) klanten. Daardoor kan je een heel duidelijk beeld schetsen...
Read MoreIn een vorige blogpost hadden we het over heel wat online tools die steeds automatischer worden. Google Ads is in een...
Read MoreSteeds vaker wordt er geautomatiseerd. Of we het nu willen of niet, vaak hebben we helaas zelf geen keuze meer....
Read MoreAls je actief bent in de marketingsector, zal het AIDA-model bekend in de oren klinken. Dit model beschrijft vier fasen...
Read MoreOnline marketingdoelstellingen definiëren, lijkt gemakkelijker dan het is. Vaak merken we dat klanten bereid zijn om een langetermijninvestering te doen...
Read MoreBij het instellen van Google Ads-campagnes, moet je ook rekening houden met de cost-per-click of CPC. Dit is het hoogste...
Read MoreNaast de ‘gewone’ search ads, heb je ook Dynamic Search Ads. Dit zijn ads waarmee je gemakkelijk de klanten vindt...
Read More