In deze aflevering van Revenue Lab bespreken Websteakers Nico en Matteo welke proactieve acties je als salesprofessional kunt doen terwijl de marketingafdeling het revenueprogramma uitbouwt. Stel: je hebt een contentconcept gelanceerd. Een pilootproject waarbij de eerste resultaten pas verwacht worden binnen een periode van 2 à...

In deze aflevering van Revenue Lab bespreken Nico en Matteo hoe je op basis van je ideale klantprofiel en het momentum altijd de ideale volgende stappen bepaalt voor binnenkomende leads. Waarom de leadkwaliteit niet deugt volgens bedrijven Het is een vaak gehoorde frustratie bij b2b-bedrijven: ‘De kwaliteit...

In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Nico en Matteo hét struikelpunt in leadgeneration: hoe je leads in hun verschillende stadia definieert, en hoe je een goede handover tussen marketing en sales organiseert. Zonder inefficiënties en waarbij je organisatie aan hoge winrates nieuwe business realiseert. De...

In deze aflevering van Leadgen Lab bespreken Nico en Matteo hoe je de marketing- en salessilo's binnen je organisatie afbreekt door de switch te maken naar een revenue-team. Ontdek hoe Websteak het goede voorbeeld geeft en hoe revenue-teammeetings eruitzien. Waarom een revenue-team creëren?   Vandaag werken bedrijven niet...