Strategy comes first,
tactics second.

Digital business strategy

  • Zit je verhaal wel goed in elkaar?
  • Claim je een afgelijnde positie in de markt?
  • Zijn je doelstellingen en doelgroepen duidelijk gedefinieerd?

 

Dit moet de basis zijn van jouw marketingaanpak.

Als dit alles toch niet zo strak zit als eigenlijk zou moeten, nemen we je graag mee in onze GOALS & NEEDS methodiek.

Die is erop gericht om tot een sluitend en uniek verhaal te komen, met als eindproduct een digital roadmap op jouw maat.

Key results

Azull

Submerk gelanceerd om nichedoelgroep beter te kunnen bedienen

Equilli

Positionering herzien om onderscheidend verhaal te brengen t.o.v. concurrenten

Casilin

Twee brands geconsolideerd om tot een sterkere identiteit te komen

U-Man Belgium

Salesprocessen geanalyseerd en geoptimaliseerd in functie van de customer journey

Ons proces

2019_08_29___webstea_rmaQT

Intake

Aan de hand van een checklist en eerste intake meeting worden de belangrijkste problemen op tafel gelegd.

2019_08_29___webstea_RDwKa

Scan

Een audit van de huidige online inspanningen alsook de belangrijkste domeinen wordt door ons uitgevoerd.

2019_08_29___webstea_ZjrLu

Presentatie

Op basis van onze uitgebreide audit worden de resultaten van dit onderzoek aan de klant gepresenteerd.

2019_08_29___webstea_L4YlC

Voorstel

Het resultaat van de scan zal ons een duidelijk beeld geven op welke tactieken ingezet moet worden.

Wat onze klanten zeggen

"Zeer gedreven en meedenkend team met brede ervaring!"

Bart Cassiers

Co Owner bij De Boer & Partners

“Ik kan Websteak Marketing ten zeerste aanbevelen. Zij verzorgen van bij onze start onze online copy, SEO en content marketing. Wij zien een duidelijk resultaat van hun SEO gerichte aanpak op vlak van copywriting. Ook hun no-nonsense aanpak was voor ons een verademing tov andere spelers in de online marketing wereld.”

Vincent Verhaert

Oprichter bij Equilli

Enkele vaak voorkomende strategie vragen…

Waarom (en hoe) werk maken van een uniek verhaal?
Je marketingmix bepalen: hoe prioriteiten kiezen?
Hoe bepaal ik mijn positie in de markt?
See-Think-Do-Care: Welke boodschap op welk moment?

Let’s talk

We zitten graag eens samen om onze visie op een online strategie te bespreken met u!

…en een aantal handige inzichten

Mind the gap: laat sales en marketing samenvloeien!

Essentieel voor een goede samenwerking van je bedrijf is dat alle diensten werken aan hetzelfde doel, en dan niet in het minst sales en marketing. En dan bedoelen we dat niet alleen in termen van team spirit. De groei van je klantenbestand, omzet en hele...

De ervaring telt: ontwerp de ideale customer experience!

Klanten zijn altijd op zoek naar de juiste ervaring. Hoe goed je product of dienst ook mag zijn, als er ergens tijdens het proces iets mis gaat, zullen klanten minder geneigd zijn om opnieuw voor je merk te kiezen. Net daarom is het zo belangrijk...