Attract the right users, at the right time, with the right message.

Online advertising

Onze advertising-experts zorgen voor een maximale return uit je campagnes. Ze zetten je merk of product in de kijker bij de juiste gebruikers, bereiken zoekers die je product overwegen, en gaan voor jou op jacht naar conversies en transacties.

We kunnen in de diepte duiken of verschillende advertising-platformen op een strategische manier met elkaar in evenwicht brengen.

Door te werken voor B2C- en B2B-klanten in de meest uiteenlopende sectoren, zowel nationaal als internationaal, maken onze experts voor jou het verschil in verschillende domeinen:

Google Advertising

Social Media Advertising

Bing Advertising

Programmatic Advertising

Remarketing / Retargeting

Marketplaces

Key results

Augustijns Keukens

CTR gestegen van 9% naar 13% op 6 maanden tijd & gemiddelde CPC van €1,20 naar €0,88 laten dalen

15gram

Stijging van conversieratio van 0,16% (sep-nov 19) naar 0,93% (jan-mrt 20); naar 0,83% als we de covid-19 periode niet meetellen

Kolmont

Google Ads CTR van 1,3% naar 9,8% gestegen op 5 maanden tijd

Ons proces

2019_08_29___webstea_LSLJ5

Account opzet

We starten je advertentieaccount op en stellen deze juist in qua taal, locatie, budget, timing en getarget toestel. Kortom, alles wat je nodig hebt om binnen je budget zoveel mogelijk gekwalificeerde kliks naar je website te krijgen.

2019_08_29___webstea_8S5oW

Zoekwoorden

Op basis van een zoekwoordonderzoek kiezen we de juiste zoekwoorden voor jouw business. Deze structureren we in thematische campagnes en ad groups. Vervolgens stellen we een gepast bod in om zoveel mogelijk te verschijnen.

2019_08_29___webstea_ENia6

Ad copy

We schrijven pakkende online advertenties die de aandacht trekken en gebruikers aanzetten om door te klikken naar je website. Duidelijke calls-to-action en overtuigende USP’s resulteren in meer bezoekers, leads en conversies.

2019_08_29___webstea_oL4ur

Optimalisatie

We analyseren de prestaties van de zoekwoorden, ad groups en campagnes in je AdWords-account. Op basis daarvan sturen we bij waar nodig. Door je account op een frequente basis te optimaliseren, verbeteren we de prestaties.

Wat onze klanten zeggen

"Eindelijk een online marketingbureau met inzet én kennis van zaken. Hun permanente zoektocht naar meer én goedkopere leads is lovenswaardig. Proactief, geëngageerd en down to earth… een perfecte match met de waarde van Brody."

Christophe Lejeune

Sales en marketing director bij Brody

"Websteak biedt een grondige vooranalyse, pragmatische aanpak en een zeer getalenteerd team aan. Ze denken mee na en wachten niet tot de klant alles voor hen heeft voorgekauwd. Ik sta met het volste vertrouwen onze SEO / SEA marketing aan hen af!"

Annelies Lightband

Marketing & Communication Manager bij Dox Acoustics

"Wat wij vooral appreciëren aan de samenwerking met Websteak? De snelheid waarop Websteak medewerkers reageren op onze vragen en opmerkingen. De duidelijkheid (in verstaanbare taal voor niet-marketeers!) van hun communicaties naar ons toe. De regelmatige feedback momenten. De transparantie m.b.t. de resultaten die behaald worden."

Els Van Den Eynde

Sales manager bij U-Man

"Websteak is een heel praktisch ingesteld bureau. Niet teveel theorieën maar vooral acties. Hierdoor leveren ze snel goede inzichten die leiden tot conversie optimalisaties."

Kobe Verheyen

Head Business Communication bij Vanbreda Risk & Benefits

"Zeer gedreven en meedenkend team met brede ervaring!"

Bart Cassiers

Co Owner bij De Boer & Partners

“Ik kan Websteak Marketing ten zeerste aanbevelen. Zij verzorgen van bij onze start onze online copy, SEO en content marketing. Wij zien een duidelijk resultaat van hun SEO gerichte aanpak op vlak van copywriting. Ook hun no-nonsense aanpak was voor ons een verademing tov andere spelers in de online marketing wereld.”

Vincent Verhaert

Oprichter bij Equilli

"Heel belangrijk te vermelden dat Websteak nooit de cruciale SEO-regels uit het oog verliest. De basis voor elke tekst. Relevantie + schrijfstijl + transparantie = succes! Eén en al lof voor het Websteak-team en het fantastische werk dat ze neerzetten voor aanbieders.be!”

Anke Stienen

Online marketeer bij Aanbieders

“We werken reeds enkele jaren intensief en succesvol samen met Websteak. De focus ligt op content marketing, Google Adwords en social media marketing. De kwaliteit van hun output voldoet steeds aan onze verwachtingen, ze leven zich in in onze situatie en stellen telkens een gepaste oplossing voor. Daarnaast verloopt de communicatie heel vlot. Wij zijn tevreden met hen als marketing & communicatie partner.”

Arne Vanvlasselaer

Business Manager bij clearXperts

Enkele vaak voorkomende advertising vragen…

Wat zijn de verschillende mogelijkheden in Google Ads?
Hoe op een juiste manier omgaan met zoekwoordonderzoek?
Hoe click-kosten beperken in Google Ads?
Waarom werken met dedicated landing pages voor leadgen?

…en een aantal handige inzichten

Not all keywords are created equal

Er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden dan alleen search-based advertising, denk bijvoorbeeld aan YouTube en Display, maar op basis van zoekopdrachten je advertenties tonen, blijft de beste manier om warme zoekers te bereiken.  Dat begrijpen ook veel adverteerders, die massaal blijven inzetten op elk zoekwoord...