Closing the loop
between marketing & sales.

Activation, automation & sales enablement

Als bedrijf wil je natuurlijk zo goed mogelijk op de hoogte zijn van je vooruitgang: waar sta je vandaag, en waar ga je naartoe? Wanneer sales en marketing als twee afzonderlijke silo’s werken is het onbegonnen werk om gemakkelijk concrete data te verzamelen.

Marketing automation software zoals Sharpspring biedt hier uitkomst: dankzij één gecentraliseerd datasysteem sla je een brug tussen sales en marketing, en houd je nauwkeurig de customer journey van elke klant bij. Zo weet je perfect welke campagnes succesvol zijn, en hoe je je strategie nog meer kan finetunen.

Onze experts helpen je met het activeren van Sharpspring, het systeem aan te passen aan de werkwijze van je bedrijf. Zo kan jij vanaf nu je groei monitoren, en concreet meetbare acties ondernemen om je customer journey te perfectioneren.

Door te werken voor B2C- en B2B-klanten in de meest uiteenlopende sectoren, zowel nationaal als internationaal, maken onze experts voor jou het verschil in verschillende domeinen:

Key results

Azull

Alle mogelijke instappunten en gedragingen van prospects vertaald naar een autonoom automation-systeem

U-Man Belgium

Op basis van triggers en interacties een scoring-systeem opgezet dat razendsel SQL's helpt detecteren

Goossens Keukens

Een agendasysteem geïmplementeerd waarbij geen manuele handelingen meer komen kijken

Ons proces

2019_08_29___webstea_rmaQT

Analyse

Waar sta je momenteel, en waar wil je naartoe? Onze experts analyseren samen met jou het DNA van je bedrijf, en dompelen zich helemaal onder in jouw manier van werken. Wij zorgen dat er een systeem wordt opgezet dat volledig aan al je behoeften beantwoordt.

2019_08_29___webstea_RDwKa

Techniek en strategie

Onze experts zetten de krijtlijnen uit. Wij stellen een structuur op, en ontwerpen een duidelijke communicatiestrategie om je doelgroep te benaderen. Reken ook op ons voor de technische aspecten: elke relevante toepassing van Sharpspring wordt concreet uitgewerkt.

2019_08_29___webstea_ZjrLu

Optimalisatie

De opgestelde structuur wordt toegepast: dankzij implementatie van modellen, persona’s en A/B testing wordt je customer journey geperfectioneerd. Naast hard conversions hebben wij ook oog voor soft conversions, en andere creatieve manieren aan lead nurturing te doen. Bovendien trainen we je marketing – en salesteam, om ook van hen echte experts te maken.

2019_08_29___webstea_L4YlC

Resultaten en evaluatie

Verwacht custom reporting op basis van actuele data, verfijning van je persona’s en leadscoring, en het implementeren van nieuwe media. Houd je vinger aan de pols van je sales-marketing funnel, en monitor de groei van je bedrijf.

Wat onze klanten zeggen

"Eindelijk een online marketingbureau met inzet én kennis van zaken. Hun permanente zoektocht naar meer én goedkopere leads is lovenswaardig. Proactief, geëngageerd en down to earth… een perfecte match met de waarde van Brody."

Christophe Lejeune

Sales en marketing director bij Brody

"Wat wij vooral appreciëren aan de samenwerking met Websteak? De snelheid waarop Websteak medewerkers reageren op onze vragen en opmerkingen. De duidelijkheid (in verstaanbare taal voor niet-marketeers!) van hun communicaties naar ons toe. De regelmatige feedback momenten. De transparantie m.b.t. de resultaten die behaald worden."

Els Van Den Eynde

Sales manager bij U-Man

“We werken reeds enkele jaren intensief en succesvol samen met Websteak. De focus ligt op content marketing, Google Adwords en social media marketing. De kwaliteit van hun output voldoet steeds aan onze verwachtingen, ze leven zich in in onze situatie en stellen telkens een gepaste oplossing voor. Daarnaast verloopt de communicatie heel vlot. Wij zijn tevreden met hen als marketing & communicatie partner.”

Arne Vanvlasselaer

Business Manager bij clearXperts

Enkele vaak voorkomende activatie vragen…

Hoe via e-mail op een slimme manier aan lead nurturing doen?
Welke data meten en rapporteren?
Hoe de value ladder inzetten voor meer leads?

Let’s talk

We zitten graag eens samen om onze visie op een online strategie te bespreken met u!

…en een aantal handige inzichten

De customer journey & positieve ervaringen

We hebben het hier niet over je klant meenemen op een snoepreisje naar Ibiza – hoewel je dat natuurlijk altijd kan doen – maar over de reis die hij bij jou aflegt: van eerste contact tot na de aankoop, en alles daartussen. Het is dus de volledige ervaring die...

Hoe direct marketing inzetten?

Zoals je misschien al wel dacht, betekent direct marketing het rechtstreeks in contact treden met je (potentiële) klantenbestand. Denk bijvoorbeeld aan e-mail, telefoon (telemarketing), mobiele platformen of post (direct mail). In een bredere zin kan het ook advertenties (televisie, sociale media) betreffen. Direct marketing bekleedt eigenlijk een...