Content scaling: zet je content aan het werk
Je hebt gezwoegd en gezweet op een contentstuk. Het biedt hét antwoord op een vraag die leeft bij je doelgroep. [caption id="attachment_10355"...
Read MoreJe hebt gezwoegd en gezweet op een contentstuk. Het biedt hét antwoord op een vraag die leeft bij je doelgroep. [caption id="attachment_10355"...
Read MoreAls marketeer kun je ontzettend veel te weten komen over (potentiële) klanten. Daardoor kan je een heel duidelijk beeld schetsen...
Read MoreAls trouwe lezer van alle Websnacks had je het misschien al eens zien passeren in onze uiteenzetting over 10X content:...
Read MoreHet aantal webshops blijft toenemen, de omzetten uit online aankopen stijgen jaar na jaar, en bezorgdiensten hebben het drukker dan...
Read MoreJe hoort de term ‘10X content’ steeds vaker terugkomen in de content marketingwereld. Toch is dit principe nog niet bij...
Read MoreAls je actief bent in de marketingsector, zal het AIDA-model bekend in de oren klinken. Dit model beschrijft vier fasen...
Read MoreGepersonaliseerde content is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Het zorgt namelijk voor een hogere betrokkenheid bij je doelgroep en maakt...
Read MoreDat geloofwaardigheid opbouwen voor je merk op je to do-lijstje moet staan, hoeven we je niet meer uit te leggen. Je creëert...
Read MoreNaast de kwaliteit van je producten of diensten, is de geloofwaardigheid van je merk ook uiterst belangrijk. Dit gaat natuurlijk...
Read MoreDat content voldoende aandacht vereist binnen je marketingstrategie, dat hoeven we je intussen niet meer duidelijk te maken. Het is namelijk...
Read More