Brody maakt al bijna 25 jaar woon- en investeringsdromen waar in Vlaanderen en Brussel. Het Antwerpse bedrijf bouwt hedendaagse residenties op geweldige locaties, tot grote tevredenheid van duizenden bewoners en investeerders. Als je kiest voor een appartement of assistentiewoning van Brody, kies je voor volledige ontzorging en een project dat van A tot Z (ontwerp/oplevering/opvolging) in goede handen is. Naast residentiële vastgoedprojecten is Brody ook thuis in commerciële panden. 

Brody gaat telkens op zoek naar mooie locaties met een vlotte bereikbaarheid, waar een mooi huwelijk kan ontstaan tussen wooncomfort en ruimte voor groen. Er zijn mogelijkheden voor ieder budget, en ook qua afwerking zijn er heel wat mogelijkheden. Het team van projectontwikkelaar Relly Brody zet zich elke dag in om mensen aan een woning op maat te helpen. Want een ‘project’ is geen project, het is een warme thuis met een verhaal.

Die verhalen zijn de crux waarop alle marketinginspanningen worden gebouwd.

De residenties van Brody worden ontwikkeld voor sterk uitgediepte persona’s, wiens leefwereld en motivaties de basis vormen voor online en offline campagnes. Deze projecten zonder meer uitlichten naar de breedst mogelijke doelgroep, puur om de functionele eigenschappen uit te lichten, is er niet bij. De online campagnes van Brody combineren hyper-targeting met advertenties gebaseerd op storytelling, om zo tot de beste resultaten te komen.

Om dit alles te faciliteren, werkten we een advertising canvas uit. Dat is een framework dat de doorgedreven doelgroepbepalingen van Brody koppelt aan emotionele storytelling-triggers, zodat we op korte tijd (en op grote schaal) de nodige A/B-tests kunnen doen, om zo elke doelgroep de meest relevante boodschap te kunnen voorschotelen.

Het einddoel? Concrete aanvragen realiseren voor de verschillende projecten, de projectbrochures (voor verkennende kopers) aan de man brengen, en de opendeurweekends uitlichten. Dit gebeurt via Google Ads, Facebook en Instagram. Om de funnel ook bovenaan te voeden, werden drie e-books uitgewerkt voor drie concrete doelgroepen. Ook daarmee wordt geadverteerd. Voor de opvolging van al deze contacten, werd ActiveCampaign geïmplementeerd.

Deze aanpak resulteerde in een verdubbeling van het aantal leads de eerste zes maanden, en nog eens een verdrievoudiging de volgende zes.

Het eindresultaat? Woonprojecten die sterk worden onthaald, en doorgaans na zes maanden volledig zijn uitverkocht.