3 SEO-trends die je in 2018 mag verwachten
Het ziet ernaar uit dat 2018 een veelbelovend jaar wordt op marketinggebied. Zo staan er niet alleen veel wijzigingen op...
Read MoreHet ziet ernaar uit dat 2018 een veelbelovend jaar wordt op marketinggebied. Zo staan er niet alleen veel wijzigingen op...
Read MoreConversie is belangrijk wanneer je online inspanningen doet, dat beseft iedereen. Het juiste offerteformulier op jouw website is dan ook...
Read MoreEerder deze maand kondigde Mark Zuckerberg aan dat de tijdlijn op Facebook drastische veranderingen zal ondergaan. De social mediareus wil...
Read MoreHeb je de indruk dat je Google Display-campagnes veel klikken opleveren, maar dat er zelden of nooit conversies binnenkomen? Dan bestaat...
Read MoreDrie op de vier online shoppers laten hun winkelwagentje vol achter. Dat is bijzonder veel, maar meteen ook een fantastisch...
Read MoreWil je als non-profitorganisatie graag jouw boodschap delen met mensen die bereid zijn om jou te helpen? Maak dan kennis met Google...
Read MoreJe komt ze waarschijnlijk regelmatig tegen: Facebook-posts die vragen om te liken, sharen, reageren, of iemand te taggen. Engagement bait...
Read MoreGoogle experimenteert al sinds 2015 af en toe met langere meta descriptions, maar recent lijken ze toch steeds langer te...
Read MoreEen vraag waar verschillende marketeers zonder twijfel volmondig ‘Ja’ op antwoorden. Smartphones zijn namelijk niet meer weg te denken uit...
Read MoreDit jaar wijzigde niet alleen de look en feel van Google AdWords, er kwamen ook twee nieuwe Customer Match-features bij:...
Read MoreWe hadden het eerder al over wat de relevantiescore van Facebook-advertenties juist is —hier geven we een update over het...
Read MoreNaast Instagram- en Facebook- advertenties, biedt MailChimp sinds eind september ook ondersteuning voor remarketingadvertenties in het Google Display Netwerk....
Read More