Voor de vierde aflevering van de Marketing Masterclass Podcast mochten we niet één gast bevragen zoals gewoonlijk, het waren er dit keer maar liefst 200. Of toch in ieder geval bij wijze van spreken. Naar aanleiding van COVID-19, bevroegen we 200 Belgische marketingmanagers naar hun prioriteiten wat betreft marketing, communicatie en strategie in tijden van crisis. We bundelen en bespreken hun verrijkende antwoorden aan de hand van 10 thema’s. Enjoy!

 

  1. Customer care [01:01]
  2. Branding [03:04]
  3. Strategische projecten [05:43]
  4. Digitale versnelling [08:39]
  5. Skill-building [09:49]
  6. Interne & externe communicatie [12:47]
  7. Marketing voor lange termijn [16:06]
  8. Interne processen verfijnen [18:07]
  9. Switch naar/focus op e-commerce [20:04]
  10. Lead generation [23:09]

 

Avatar
Stefan Kerkhof
stefan.kerkhof@websteak.be

Content marketeer in hart en nieren at work, cat dad en Dungeons & Dragons-fanaat at home.