Buyer Persona’s: je klanten in beeld
Uit een onderzoek van MarketingSherpa blijkt dat een marketingstrategie met buyer persona’s gemiddeld 124 procent meer rendement oplevert dan eender...
Read MoreUit een onderzoek van MarketingSherpa blijkt dat een marketingstrategie met buyer persona’s gemiddeld 124 procent meer rendement oplevert dan eender...
Read MoreWelke doelen je ook wilt behalen met content marketing, je kan ze gemakkelijker halen als je hoog scoort in de...
Read MoreMet de eindejaarsperiode in zicht en de eindejaarscampagnes die daarbij horen, kondigde Google eind oktober enkele nieuwigheden en verbeteringen aan in Google Ads...
Read MoreBounce rate is het aantal bezoekers dat zonder verdere interactie je website verlaat. Het is één van de eerste zaken...
Read MoreHoe weet je bij content marketing of je inspanningen lonen? Zijn de investeringen die je doet het waard, en kan je...
Read MoreSlecht uitgevoerde A/B-tests zijn pure tijdverspilling, maar als ze goed uitgevoerd zijn kunnen ze een goudmijn aan informatie bieden en...
Read MoreIn een vorig artikel hadden we het al over de basisbeginselen van segmenten in Google Analytics en hoe je ze...
Read MoreSegmenten in Google Analytics kunnen je tot inzichten doen komen die je niet zou vinden in de geaggregeerde data. Die...
Read MoreHet komt erop aan om gericht de oorzaak te zoeken en het probleem snel te verhelpen. Zorg dat je weet...
Read MoreGoogle onderscheidt zich al jaren met haar gratis, uitgebreide tools om website analyses uit te voeren en campagnes te verbeteren....
Read More