Welkom, Matteo!

Iets meer dan een jaar na de start van Websteak, is het niet meer evident om alle operationele taken met z’n tweetjes te bolwerken. Daarom schreven we een tijdje geleden twee vacatures uit. De eerste versterking werd al snel ingevuld door Matteo (26), een copywriter met een voorliefde voor Google AdWords.

Matteo is geen onbekende voor Websteak. In een niet zo ver verleden werkte hij nog samen met mezelf en Mattias, en nog langer geleden deelden we de schoolbanken in het Sint-Gummaruscollege.

 

De laatste maanden werkten we almaar intensiever samen met Matteo. We waren meteen enthousiast toen hij aangaf z’n freelance ambities aan de kant te schuiven om ons officieel te vervoegen. Al helemaal omdat we stilletjes aan onze operationele limiet bereikten.

The Big Three

“Ik was het laatste half jaar aan de slag als freelancer,” vertelt Matteo. “Op zich een boeiend en leerrijk bestaan, maar ik miste het wel om deel uit te maken van een groter iets.”

Als freelancer zette hij de pen aan het werk voor klanten als Yakult, Hebbes.beJobat en Trailfinders Ruitervakanties. Matteo kan hierdoor zijn mannetje staan als het aankomt op copywriting, SEA, SEO en social media marketing.

“Ik werkte almaar intensiever samen met Nico en Mattias en heb de opportuniteit met veel plezier aanvaard. Meeschrijven aan het verhaal van Websteak, dat kon ik niet laten liggen!”

2017 & beyond

Deze versterking stelt ons in staat om onze knowhow uit te breiden en zowel huidige als toekomstige klanten nog beter (en sneller) van dienst te kunnen zijn. Onze ambitie? Die blijft onveranderd: met veel zorg & persoonlijke goesting online marketingmenu’s bereiden.

Ook graag deel uitmaken van Websteak? Wij zoeken nog een junior online marketeer.

Nico De Clerck
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website